.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صدور مجوزهاي صنعتي در مازندران 34 درصد افزايش يافت
رئيس سازمان صنايع و معادن استان مازندران گفت: در سال جاري 284 فقره پروانه بهره‌برداري در بخش صنعتي صادر شد كه در مقايسه با سال 84 34 درصد افزايش داشته است.به گزارش شمال نیوز

رئيس سازمان صنايع و معادن استان مازندران گفت: در سال جاري 284 فقره پروانه بهره‌برداري در بخش صنعتي صادر شد كه در مقايسه با سال 84 34 درصد افزايش داشته است.
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،مصطفي مهدي نژاد افزود: در صدور پروانه‌هاي بهره‌برداري نيز اشتغال حدود 6 هزار نفر منظور شده كه در مقايسه با سال گذشته با رشد 73 درصدي روبرو بوده است.
وي ميزان سرمايه گذاري در واحدهاي صنعتي مجوزدار را حدود يك هزار و 379 ميليارد ريال عنوان كرد و اظهار داشت: ميزان سرمايه گذاري پروانه‌هاي صادره واحدهاي صنعتي در سال گذشته، يك هزار و 70 ميليارد ريال بوده است.
مهدي نژاد با اشاره به اقدامات صنايع و معادن مازندران در بخش معدن تصريح كرد: در سال جاري، 11 فقره پروانه بهره‌برداري صادر شده است.
رئيس سازمان صنايع و معادن استان مازندران، نيروي انساني بكارگيري شده در معادن مازندران را 2 هزار و 197 نفر اعلام و خاطرنشان كرد: در حال حاضر، ميزان ذخيره واحدهاي معدني حدود 324 ميليون تن تخمين زده شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.